Archiwum autora

taka sobie środa …

by

skończyłam pisać część magisterki, więc wybrałam się z rana (godzina 13, hahah) na uczelnię, żeby oddać tekst promotorowi. nie miał za bardzo czasu, więc powiedział tylko, że mało tego i coś tam jeszcze… Czytaj dalej

kociakowo :)

by

moja "stara rura" na czerwonym dywanie 🙂 i Lula na fotelu 🙂 ależ ja uwielbiam te kociaki 🙂

rozmowa na gg z Martulą

by

wczoraj wieczorem gadka z Martą na temat jej i moich zakupów z dnia wczorajszego… na pożegnanie poleciało hasło (hahahahahahah): Marta Wiślińska (0:48) pozdrow swoja pekajaca szafe Marta Wiślińska (0:48) ktora eksploduje niedlugo Marta Wiślińska (0:49) i bedzie to slychac w szwecji ania1410 (0:49)… Czytaj dalej

Algieria story…

by

wczoraj wzięło mnie na wspominanie dzieciństwa… weszłam w google i znalazłam zdjęcia miast w których mieszkałam gardhia, ouargla i na końcu oran… ja chce tam wrócić!!!!!  kto jedzie na fototrip do Algierii?? 🙂… Czytaj dalej

such a shame

by

It's such a shame I've met you Now, when it's all too late Everything I had to give I've already given away. znowu słucham muzyki! i to w nadmiarze… mogę spokojnie siedzieć w… Czytaj dalej

so pissed off

by

  angie stone – uwielbiam 🙂  Uh, yeah, try to be cool Tired, feeling all that, you know what I'm sayin'? Positive, you know what I'm sayin'? Check it So pissed off Lookin'… Czytaj dalej

poniedziałkowo-mariackowo

by

ja nie wiem – ale ja uwielbiam mariacką w takim porannym świetle… mimo, że pod słońce itd se palca jadłam… prasówka: somebody's watching me… ku uciesze turystów, przechadzających się ulicą mariacką, jedliśmy obiad… Czytaj dalej

incubus…

by

strasznie dawno ich nie słuchałam… INCUBUS – jeden z moich ulubionych zespołów – ever !! dzisiaj robię sobie INCUBUS DAY i słucham całej dyskografii… over&over again… a później rozejrzę się za zespołem, gdzie… Czytaj dalej

Adam”s” day …

by

Adam and me… across the city saturday cool 🙂 kamienica cafe on mariacka street… this guy is gorgeous… look at the amber hanging on his neck… c'est magnifique !! then ferber cafe …… Czytaj dalej

ręce które leczą

by

przyłóżcie dłonie do monitora o godzinie 22 – Martul rozpocznie wtedy seans energetyczny….   czujecie tę moc

wiosenno-letnie siedzisko plażowe :)

by

mi już niedługo odbije od siedzenia w domu…  siedze przed kompem – od rana do rana… tak np do 4 rano… i piszę mgr. mądra głowa usunęła przypadkiem dużą część już napisanego tekstu, więc twórczość… Czytaj dalej

fruwać …

by

The way you move, you've got me hypnotized Especially when I look into his eyes … bejbe 😉

Martul

by

hehehehe no nie mogę z tego zdjęcia … wygląda jak reklama strzykawek w USA z lat 70-tych takie celowe ziarno …

mój komentarz …

by

from: http://www.chomiks.com/fetchfile.php?file=225

test 1,2,3 :)

by

pozmieniałam troszku i będę wstawiać foty w większej rozdzielczości… ale nie wiem czy w tym miesiącu będę miała czas na robienie fot – mam nóż na gardle z magisterką… to już dość poważny… Czytaj dalej

komunijna niedziela

by

hahaha – się dzisiaj nasłuchałam o nowym marmurowym ołtarzu i „ambonce” … i o spłacie długów kościelnych… zdjęć Mateusza nie zamieszczam, bo siedział w pierwszej ławce i nie byłam w stanie zrobić zdjęcia –… Czytaj dalej

listening …

by

a dzisiaj w kółko słucham dwóch moich, hmmm ulubionych kawałków …  dzisiaj ulubionych… hmm nie wiem jak to napisać – ale to takie muzyczne cuda, że mogę ich ciągle słuchać 🙂 no, ale jeśli… Czytaj dalej

siostra „miłosierdzia”

by

miałyśmy z Martą niezły ubaw 🙂 konkursowe foty znacznie lepsze :] no i sie nimi trochę pobawiłam w celu "poprawienia" 🙂 kilka fot z sesji na konkurs "granice strachu"