blog roku

Kochani moi 🙂

Liczne wchodzicie na mojego bloga, zatem mam do Was prośbę.
Zgłosiłam swój blog na ten konkurs po raz pierwszy… Wiem, że zdjęcia mogłyby być lepsze, ale cóż, poza STARAM SIĘ, mogę powiedzięć? 😉

Jeśli chcecie wesprzeć mojego bloga w tym konkursie, a jednocześnie pomóc w zbiórce kasy na cele charytatywne, to proszę – wyślij SMS o treści F00215 na numer 7144tym samym zagłosujesz na moje zdjęcia i przekażesz 1,22zł na wyżej wspomniane cele.

… PROSZĘ :))

14.01.2010 – pieniądze zebrane z smsów zostaną przekazane na turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych.

24.01.2010 – głosowanie zakończyło sie 21 stycznia, no i niestety nie przeszłam do finałowej rundy, jednak nie składam broni… Bart Pogoda też nie przeszedł co jest akurat jakąś pomyłką roku… Łączę się Bart w bólu 😉 Przejrzałam jednak blogi, które dostały szanse na dalszą rywalizację i w zasadzie na ten temat nie będę się wypowiadała 😉

DZIĘKUJE wszystkim, którzy głosowali, i do przyszłego roku 😉

