Lipali akustycznie i z Mazzollem.

17.10.2009 – w Żaku, Lipali we współpracy z Jurkiem Mazzollem dali naprawdę dobry koncert. Już drugi raz brałam udział w ich akustycznym występie i muszę przyznać, że tym razem panowie dali niezwykle potężny pokaz swoich muzycznych umiejętności. Fotki z poprzedniego koncertu akustycznego na którym byłam – TUTAJ.

1
23
4
5
6
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
19

Napisz. Proszę. Tysiące słów ciśnie mi się na usta. A milczę.

edit: 19.10.2009 – po spojrzeniu dzisiaj w statystyki odkryłam, że był to sześćsetny post na moim blogu. I kto by przypuszczał, że przez tyle lat tak będę rozwijać to moje małe „królestwo”… nawet ja sama nie myślałam, że tak się to wszystko rozwinie, że blog będzie miał takie fajne wyniki oglądalności, i że dzięki www.ania1410.rox.pl poznam tylu pozytywnych ludzi. Nasuwa mi się tutaj od razu jedna myśl – kocham to co robię i dziękuję, że jesteście częścią tego „przedsięwzięcia”.

