dla Ciebie Czarny

1012.jpg

Wiesz pamiętam jak Cię poznałam, a pare dni później siedzieliśmy u mnie na balkonie i piliśmy herbatę.
Pamiętam każde nasze spotkanie, to jak się wkurzałam na Ciebie, to jak jechaliśmy matizem pod namiot. Jak materac dmuchany był pęknięty. Pamiętam jak mówiłeś do mnie Pandziorko, jak bawiłeś się moim szalikiem. Twój smiech jeszcze słyszę. Pamiętam jak grzyby zbieraliśmy, jak spaliłeś sobie stopy w sandałach i miałeś takie śmieszne paski na nich. I pamiętam Twój pierwszy motor, to jaki byłeś szczęśliwy kiedy go kupiłeś…  A teraz już Cię nie ma. I wszyscy płaczą i nie potrafią tego pojąć, a to niestety nie głupi dowcip. Od rana Cię nie ma i świat stracił barwy. Nie żegnam się, a mówię do zobaczenia, kiedyś ..

a to Twoja piosenka.

dzisiaj wieczorem spotkali się prawie wszyscy jego przyjaciele. w jego ulubionym miejscu, w miejscu gdzie przyjeżdżał na motorze. koło tego miejsca zostawił swój ślad.. palił w maju gumę.. to kółko już zawsze będzie Twoim kawałkiem i nikt Ci go nie odbierze

 zapaliliśmy znicze, chociaż każdy ciągle powtarzał, że on zaraz wejdzie i powie – „no cześć koleżko, siemka” i zaśmieje się w ten charakterystyczny dla niego sposób.

i nawet pieprzyk na mojej lewej ręce już zawsze będzie przypominał mi Ciebie, bo tak go kiedyś lubiłeś
wciąż nie jestem w stanie uwierzyć w to co stało się dzisiaj rano. bez Ciebie nie będzie już tak samo, nie będzie już tak dobrze.. 

a przecież wciąż jeszcze nie wykrzystaliśmy naszej zniżki na wakacje w Ostrzycach 😦

w sobotę dzień po wypadku, o godzinie 19 przyjechaliśmy na miejsce śmierci Darka. paliło się kilkadziesiąt zniczy, Motocykliście zaryczeli maszynami, aż poleciały mi łzy. przyjechało bardzo dużo osób, nawet tacy, którzy Darka nie znali. Był też znajomy ksiądz. była nawet policja, co zwyczajnie stała tam, by nam się nic złego nie przydarzyło.

Niedługo otworzę podstronę specjalnie o Czarnym. Więc przesyłajcie proszę zdjęcia.  
A to jedno ze zdjęć jakie dzisiaj do mnie dotarły. Jeśli macie gdzieś na fotografii roześmianą buzię Czarnego, to ślijcie na ania_1410@wp.pl będę wdzięczna.

a tu znajdziecie zdjęcia z dnia pogrzebu: http://my.opera.com/Scorpi/blog/show.dml/1212443

