feta 2007

w tym roku strasznie mało kolorów…
ponadto w pewnym momencie aparat zrobil mi tzw numer i nie ostrzyl 🙂

najlepsi byli zdecydowanie burnt out punks ze szwecji… razem z Nikita wywiesiłyśmy na wierzch języki z wrażenia 🙂

wybrałam kilkanaście szotów tak dla poglądu. oto zdjęcia z FETY 2007.

grupa firebirds z Węgier:

byli przezabawni, a do tego koleś gadał tak bosko po angielsku, ze wow )

przemaszerowaliśmy połową starówki w tej pełnej komizmu paradzie )

w sobotę wieczorem zaprezentowali fireshow ..

i troche b-w

burnt out punks
– GENIALNI, ŚMIESZNI DO POTĘGI ENTEJ plus przestojniacy z wyrzeźbionymi klatami ) hahahha – no dobra dwóch miało fajne klaty 😉 porwali mnie na maxa… zdjęcia poglądowe jedynie ;)

wbiłam się w czyjąś lampę błyskową hahah )

ponadto fireshow do muzyki perfect circle mnie powalił… było tez peaches )

więcej zdjęć Punków u travisaB -> http://cyfrowa.pukawka.pl/?p=276 i jeszcze tu -> http://galeria.mukor.net/v/festiwale/feta2007/burnt/ (pan z czerwonymi szelkami to mój nowy idol 😀 )

grupa PAN OPTIKUM z Niemiec..

inne szoty z fety:

a tu w roosterze dostałam tę ogromną porcję popcornu do soku … niesprawiedliwe, bo Markowy dostał ciacho !!

