jak się bawić ..

to się bawić
wstawiam swój ulubiony polski film … tzn różne jego kawałki .. wiem posr….ało mnie 😉

„halo tu brzoza, tu brzoza, źle cię słyszę. powiedzial, ze matka siedzi z tylu, maaatka siedzi z tylu tak powiedzial
– przede wszystkim nie popadajcie w panikę, to jakiś lepszy cwaniak – matke po szosie wozi, staruszkę, zeby nas tylko wrobić..”

„tego kossaka to bym chciała do sypialni, a tego buddę to do twojego gabinetu”
„ale jakto przechodziłaś? z tragarzami?”

„- za jakie grzyby on cię przeprasza?
– i bardzo dobrze, że jesteś w domu… przyprowadź tego faceta co tu był przed chwilą ..

– zaraz odwiozą mnie do Tworek

– dzień dobry cześć i czołem pytacie skąd się wziąłem…”

„proszę chwilowo o spokój gdyż ADM do mnie dzwoni”

„…szeroka jak morze trasa łazienkowska…” aż sobie przypominam jak obywatel Arek B. śpiewał mi ów piosenkę na nieistniejącym chwilowo molo orłowskim… hahah

„życzenia świąteczne od inkasenta”
„mpk ostrzega – piechotą zdrowiej..”
„-pani kierowniczko – podwawelska.. słucham pana

– ja dałem podwawelską
– proszę bardzo, proszę, nie zjem panu, proszę…” i dodatkowo rzuca bukiet goździków 🙂

a na koniec powieje romantycznym pesymizmem 🙂

