siabada siabada mydełko fa

hmmm rano było cieplej niż wczoraj…

a przede mną był dzień w instytucie chrób tropikalnych, szczepienia przed kambodżą ) i inne badania AZS ) przeżyłam, chociaż czeka mnie jeszcze 7 wizyt )

38-stopni1.jpg

tropiki11.jpg

blokada1.jpg

później udałam się na uczelnię, w celu ustalenia tematu obrony… 28 czerwca o 13 bronię się… i będę mgr Anna Grunwald ) miło to brzmi, ahahahha

 beny-i-slownik1.jpg
od lewej: Beny i Słowik )

stojąc z chłopakami zobaczyłam cudowny napis przed wejściem do instytutu politologii… ktoś stara się złamać politologiczną tradycję !!! jeszcze pamiętam, jak przez 5 lat mojej tam obecności – każda sesja była ostro opijana w palarni D

 zakaz1.jpg

a teraz mecz D

Krzysiek jest za hitlerowcami…
ja twierdzę, że będzie to drugi Grunwald, z racji nazwiska nie mogę sądzić inaczej D

