zakazano !!!
znowu zakazano !!!

http://studia.korba.pl/brulion/1,34989,384,art.html

już mnie zaczyna drażnić to co dzieje się w sferze wolności wypowiedzi w Polsce… 😦
bardzo otwarcie popierałam w hfpc ( http://www.hfhrpol.waw.pl/) pomysł organizacji szeregu takich wystaw (o których mowa na stronie podanej wyżej w linku), jak widać w Lublinie (gdzie jak wiadomo, nigdy nie popierano jakoś specjalnie Kościoła, wiary – raczej zwracano się w stronę „różnych” manifestów) skutecznie zablokowano inicjatywę, która miała zreszta udowodnić, że w Polsce wcale tak „wolnościowo” nie jest…
aż mam ochotę zacząć organizować ów wystawę w Gdańsku…

poza tym dowiedziałam się, że mój Tata dostał nową pracę i będzie mieszkał poza Gdańskiem – w Olsztynie na początku, a później w Warszawie 😦 i mam doła, bo to ja powinnam gdzieś wyjechać do pracy, taka powinna być kolej rzeczy, a nie on 😦 ehh smutno będzie bez niego 😦 bez sterty jego gazet w kuchni i okularów rzuconych niedbale na samej jej górze i juz nie będę miała komu mówić „czy Ty nie umiesz włożyć tego talerza do zmywarki !!??!” ehh smutny dzień 😦

